دبيركل شوراي عالي آموزش و پرورش افتخارآفريني دانش آموزان ايراني را در المپيادهاي علمي جهاني تبريك گفت

دبيركل شوراي عالي آموزش و پرورش افتخارآفريني دانش آموزان ايراني را در المپيادهاي علمي جهاني زيست، فيزيك، شيمي و رياضيات را تبريك گفت.

در پيام محمود اماني طهراني دبيركل شوراي عالي آموزش و پرورش آمده است:   

سرزمين ايران مهد فرزانگان و فرهيختگاني است كه در عرصه هاي مختلف علمي، پژوهشي و آموزشي نقش آفريني كرده و تاثير بسياري در رونق علم و دانش در جهان داشته اند، دستاوردهاي آنان در تمامي زمينه هاي علمي و آموزشي هويدا و باعث افتخار و سرافرازي هر ايراني است.

اعتلای علم و دانش فرزندان ایران در گرو تلاش هدفمند و همت والای معلمان دلسوز و تلاشگراني است که دل در گرو سربلندي اين سرزمين دارند و با استفاده از روش های نوآورانه و خلاقانه در ترویج علم و دانش و تنویر افکار و بینش دانش آموزان اهتمام می‌ورزند.

يكي از موضوعات مورد تاكيد در سند تحول بنيادين آموزش و پرورش، توجه به دانش، علم آموزي و كسب موقعيت نخست تربيتي در منطقه و جهان اسلام و ارتقاي فزاينده جايگاه تعليم و تربيت ايران در سطح جهاني است.  

كسب رتبه نخست «المپیاد جهانی زیست شناسی» و افتخارآفريني در «المپیادهاي شیمی، فیزیک و ریاضی» را به خانواده محترم اين دانش آموزان، فرهنگيان و ملت شريف ايران تبريك و تهنيت عرض مي كنم.

آرزو می‌کنم که خداوند به شما عزيزان قدرت و توان رقابت در عرصه هاي مختلف علمي، آموزشي براي  زندگي بهتر در زيست بوم جديد عطا كند تا علم و فضیلت ممتاز شما به درجات بالاتر ارتقاء يافته تا در مسیر رضایت خداوند متعال و خدمت به خلق، توأم با اخلاق و ایمان، هميشه استوار گام برداريد.

محمود اماني طهراني – دبيركل شوراي عالي آموزش و پرورش

سند تحول بنیادین